Bij La Florista – Droogbloemen betaal je via IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.
Je hebt een kortingscode van ons gekregen of gewonnen. Je hebt al jouw gewenste artikelen al toegevoegd aan de winkelwagen, maar hoe kun je nou jouw kortingscode verzilveren. Hieronder wordt stapsgewijs uitgelegd hoe dat moet:
- Ga naar je winkelmandje en zorg dat je al je gegevens juist hebt ingevuld.
- Als je doorgaat naar afrekenen zie je bovenaan een vakje staan met ‘Heb je een kortingsbon? CODE INVOEREN’.
- Als je hierop klikt, verschijnt er een balk waar je jouw kortingscode kunt invullen.
- Als de kortingscode is ingevuld, zie je de verrekende korting terug in het besteloverzicht aan de rechterkant.
Voorwaarden kortingscodes
- • Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken
- Shoptegoed in de vorm van een code kan ook niet worden gebruikt i.c.m. een kortingscode
- Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden
- Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op artikelen in de aanbieding
Heb je nog vragen over de voorwaarden voor kortingscodes? Neem dan contact met ons op.
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
- Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds? Neem dan even contact met ons op. Dan checken we voor je of de betaling goed is doorgekomen
Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.